Poslucháči škôl (Konzervatóriá a vysoké umelecké školy) majú vďaka projektu music unlimited – hudba bez hraníc možnosť aktívne sa zúčastniť prednášok o estetike hudby po roku 1945 so zameraním sa na estetiku mimoeurópskej hudby, aktuálnych trendov tvorby súčasnej elektro-akustickej hudby a následné naštudovanie vybraného diela skladateľa svetového významu Jamesa Tenneyho – Harmonium VII. Zámerom zvolených diel je poukázať aj na iné formotvorné hudobné myslenie, ktoré nie je postavené na hegelovskom princípe „téza-antitéza-syntéza“; na odlišnú prácu s rytmom, opakovaním hudobnej myšlienky a využívaním odlišnej harmonickej reči.
Vo vybraných mestách s aktívnym študentským hudobným ruchom (Banská Bystrica, Bratislava) vznikne trojdňová platforma zostavená z prednášok, nácvikoch diel, diskusií o estetike súčasnej hudby a výsledným spoločným verejným vystúpením všetkých participujúcich mimo školského prostredia. Súčasťou verejného vystúpenia bude okrem spoločne naštudovanej skladby Jamesa Tenneyho – Harmonium VII participujúcimi študentmi aj vytvorenie novej multimediálnej skladby v kolaborácii skladateľov Lenky Novosedlíkovej, Mateja Slobodu a osloveného vizuálneho umelca Jakuba Pišeka poukazujúc na súčasnú tendenciu v intermédiách a naštudovanie komornej skladby významného autora Mortona Feldmana – Why patterns?, v ktorej demonštruje problematiku opakovania a metricko-rytmických riešení v tvorbe.
----------
Vstup je voľný