Dĺžka: 65 min.
Tito-material, Rakúsko, 1998, 5 min.
Réžia: Elke Groen
Nájdené zábery ukazujú Josipa Broza Tita v rôznych situáciách: pri štátnických úlohách, na stretnutí s partizánmi, v súkromí pri holení. Filmový materiál sa našiel v roku 1996 v zničenom kine v bosnianskom Mostare. Kompozícia filmu pretvoreného na trikovej kopírovačke kontrastuje s naratívnou predlohou: stopy vojny nie sú také viditeľné na pôvodných záberoch, skôr na poškodení filmového materiálu, ktorý ležal v ruinách, a dokonca na strihovej skladbe. (Birgit Flos)
Ozean, Rakúsko, 2008, 8 min.
Réžia: Dietmar Brehm
Najprv vidíme svetlo modrej žiarovky, potom počujeme zvoniť telefón. Telá a ich časti sa navzájom horúčkovito ohmatávajú. Ozean bol vytvorený z neostrých nájdených záberov zlého pornofilmu na 16 mm páse. „Aby sme zdôraznili atmosféru čudnej plážovej scény, do pozadia záberov filmových negatívov v odtieňoch modrej sme použili nahrávky šumu mora.“ (Dietmar Brehm)
Endeavour, Rakúsko, 2010, 16 min.
Réžia: Johann Lurf
FilmCOSMOS sa dômyselnou strihovou hrou s filmovým materiálom NASA obzerá za posledným americkým raketoplánom. Halucinačné svedectvo o štarte a lete počas dňa i noci sa stáva brutálnym útokom na pozornosť a vnímanie diváka, ktorý tak má možnosť skúmať vesmír svojich zrakových vnemov.
Cityscapes, Rakúsko, 2007, 16 min.
Réžia: Michaela Grill, Martin Siewert
Vnímanie mesta v modernej dobe má prchavú a dočasnú podobu. Spoločenské a architektonické štruktúry sa okolo nás rýchlo mihajú a vidíme ich len útržkovito. Film cityscapes sa v tomto kontexte pokúša dekódovať archívne zábery z Rakúskeho filmového múzea. Vyčleňuje jednotlivé obrazy z toku filmu a podrobne skúma ich kognitívny potenciál. Podľa Waltera Benjamina história pozostáva z obrazov, nie z príbehov. Film cityscapes pátra po stopách týchto obrazov.
Lezziefick, Rakúsko, 2008, 7 min.
Réžia: Nana Swiczinsky
Lezzieflick je dekonštruktívny remix stereotypných reprezentácií lesbického sexu v heterosexuálnom porne. Telesné tvary sa roztekajú a neustále menia, ženy prestávajú byť pasívnymi predmetmi voyeuristickej túžby. Obvyklé roly subjektu a zobrazovaného objektu sa zamieňajú. Filmový materiál sa zdanlivo rozplýva blahom. Existuje niečo ako nádherná hard-core kameramanská tvorba?
bod., Rakúsko, 2013, 4 min.
Réžia: Thomas Brandstätter, Andrea Maurer
bod. je radostná prechádzka dejinami animovaného filmu. Privádza nás do obdobia, keď novinové obrázky pozostávali z rastrových bodiek a nie z pixelov.
Exterior Extended, Rakúsko, 2013, 9min.
Réžia: Siegfried A. Fruhauf
Tridsaťšesť políčok 35 mm filmu v závratne rýchlych skladačkách vytvára štúdiu priestorového vnímania filmového diváka. Fotografie urobené v ruinách vidieckeho domu hľadia vždy iba zvnútra von. Vŕšia sa ich výrezy, negatívne i pozitívne podoby, niekedy sa striedajú, inokedy prelínajú, aby vytvorili ilúziu premenlivej hĺbky či vzdialenosti vonkajška, do ktorého je zakázané vstúpiť. Kombinácia obdĺžnikov stien a okien v zbiehavej perspektíve rysuje horizonty v rámci horizontov a vystavia tak v ráme plátna úplne nový dom.