Tá silnejšia načrtáva postupy neskoršej absurdnej drámy ako v textovej, tak aj v divadelnej forme. V súvislosti s trilógiou hier je východiskovou, rámcuje pôvod absurdity v dráme 20. storočia a zároveň zdôrazňuje prechod medzi realistickou drámou a počiatočnými prúdmi modernizmu v Európe.
Sofizmus a sadizmus podčiarkuje „nemožnosť" vzťahu detí a umierajúcich rodičov. Fenomén, ktorý rozkladá vzájomné spolužitie rodín a zanecháva v ľuďoch trpkosť, hanbu a vinu.
- dramaturgia N. Bačíková
- scéna a kostýmy D. Strauszová
- hudba M. Škvarenina
- svetelný dizajn I. Šranko
- zvuková spolupráca D. Kozák
- réžia M. Hvišč
účinkujú J. Horváthová, Z. Kyzeková
- Súčasťou projektu „Strindberg – Pinget – Beckett“ je aj inscenácia: