Obaja tento potenciál skla rozvíjajú iným spôsobom.
Katarína Pozorová pracuje s taveným sklom, ktoré kombinuje s betónom. Všíma si kontrasty materiálových štruktúr, pracuje s napätím, ktoré vzniká medzi zdanlivo prázdnym priestorom, naplneným len priehľadnou hmotou a plným objemom. Striedmosť tvaroslovia, niekedy vyvažuje dynamickosťou kompozície. Výsledkom sú sofistikované objekty so symbolickým posolstvom a estetickým potenciálom.
Dominik Pirháč pracuje s optickým sklom. V duchu „ciglerovskej“ tradície kladie dôraz predovšetkým na priestorové vzťahy vznikajúce vnútri skleného objektu a na vzťah samotného diela k okoliu. Prezentovaná práca reprezentuje funkčný dizajnérsky objekt – Hodiny, kde sa výtvarné prístupy krížia s testovaním nových technologických možností.
Kurátori: Naďa Kančevová, Patrik Illo