Rastliny sa skláňajú nad tvojou hlavou. Ich monumentálna veľkosť je výsledkom nejakej náhodnej alebo umelo vytvorenej genetickej modifikácie, či azda pokorením ľudskej perspektívy a výsady. Zo spojenia organického a technologického vzniká vízia postantropogénnej prírody; možno monštruózna, možno fantastická — divoká záhrada.
Naľavo a napravo sa rozprestierajú veľké pásy polí – krajina intenzívne formovaná poľnohospodárstvom. Uprostred týchto pozostatkov monokultúrnej utópie možno pozorovať utkávanie iného príbehu; z okrajov záhrady, v záplatách medzi poliami a v štrbinách starých poľnohospodárskych strojov roztrúsených kade tade sa vynára iná vízia vidieckej budúcnosti.
Kurátorka: Tjaša Pogačar
Anna Hulačová (1984) je absolventkou Akadémie výtvarných umení v Prahe, Ateliéru intermediálnej tvorby II u Jiřího Příhody. Svoje práce vystavovala v mnohých inštitúciách, naposledy na Frieze Cork Street v Londýne, v Galérii Arsenał v Bialystoku, v Dome umenia Brno, na Bienále Art Encounters 2021 v Temešvári, v MO.CO. Montpellier, v Centre Pompidou v Paríži, vo Fondation Louis Vuitton v Paríži, v Krajskej galérii v Liberci, vo Východoslovenskej galérii v Košiciach, na Trienále Aichi 2019 v Japonsku, v Casino Luxembourg, na Baltskom trienále 13, v Galérii hlavného mesta Prahy, v Národnej galérii v Prahe a v Galérii mesta Gdansk. V súčasnosti žije a pracuje v Klučove v Českej republike. Inštalácia Jedlé, krásne, neskrotné bola vystavená aj v rámci programu Art Basel Parcours v Bazileji.