prednáška / diskusia

Ako dokáže obsahový marketing zvyšovať výkon vo výkonnostnom marketingu?

Zatiaľ čo veľké spoločnosti môžu minúť tisíce na budovanie značky, väčšina podnikov sa musí fokusovať na spodnú hranicu, aby zostala zisková. A fokusovanie je presne to, na čom stavia výkonnostný marketing.

 

Táto akcia sa konala v minulosti

V dnešnom svete zameranom na výkon je digitálny marketing o zasiahnutí správnych ľudí na správnom zariadení a v správnom čase. Ale ak ich aj viete zasiahnuť, musíte im ponúknuť relevantný obsah (content). Ak sú tieto dva svety v synergii, kampaň je úspešná.

Okrem lepšieho sledovania je výkonnostný marketing zameraný na návratnosť investícií, čo pre klienta-inzerenta znamená menšie riziko. Pretože míňať tisíce na marketingové kampane môže byť pre mnohé začínajúce značky likvidačné.

Náš hosť, Robo Lelkes, pracoval viac ako 4 roky v Riesenia.com, ktorí sú lídrom v správe kampaní, v oblasti cielenia a automatizácie. Je Google Certified Trainer. Venuje sa nielen správe výkonnostných kampaní, ale aj rozvoju biznisov v online prostredí.

Kľúčovými témami talku budú P ako performance, A ako attribution.

Príďte s nami diskutovať do priestorov WebSupportu v pondelok 9.3. o 18.00 hod.

Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing.

Akciu a všetky informácie o nej pridal na Citylife.sk priamo organizátor WebSupport / Content agency. Redakcia nezodpovedá za prípadné nepresnosti, chyby, a zmeny. Ak organizujete akciu, na Citylife.sk a Kidstown.sk ju môžete pridať na adrese pridaj.citylife.sk.