Večerný predaj (réžia, Jozef Zachar; námet, scenár, Radúz Činčera; kamera, Tibor Biath, 1955, 4´)
Reklama na predĺženú dobu predaja v obchodoch, vďaka čomu môžu občania nakupovať aj vo večerných hodinách.
Čo nezažil Kolumbus (réžia, námet, scenár, Pavel Miškuv; kamera, Tibor Biath; 1957, 13‘)
Hraná satira na nešváry v mestskej doprave.
Na brehoch Dunajca (réžia, námet, scenár, Florián Andris; autor komentára, Radúz Činčera; kamera, Tibor Biath; hudba, Ján Zimmer, 1956, 10,5´)
Filmový cestopis o romantickej prírode a historických stavbách pozdĺž toku dravej rieky.
Gánovský nález (réžia, scenár, autor komentára, Jozef Zachar; kamera, Tibor Biath; hudba, Ladislav Burlas, 1956, 12,5‘)
Dokumentárny film o stopách po neandertálskom človeku pri Gánovciach.
Domica (réžia, námet, scenár, autor komentára, Vojtech Andreánsky; kamera, Tibor Biath; hudba, Bartolomej Urbanec, 1956, 13,5‘)
Filmový výlet do podzemia jednej z najkrajších kvapľových jaskýň v Európe.
More, nepokojná voda (réžia, námet, scenár, Jozef Zachar; kamera, Tibor Biath; hudba, Ladislav Burlas, 1961, 9,5‘)
Dokumentárny film o tvorivej i ničivej sile Jadranského mora.
Volal sa Petzval (réžia, námet, autor komentára, Jozef Zachar; scenár, Martin Slivka, Jozef Zachar; kamera, Tibor Biath; hudba, Jozef Malovec, 1958, 13,5‘)
Filmový medailón o diele slovenského vynálezcu vo fotografickej optike.
Pásmo krátkych filmov, Slovensko, 77min.