Kurátorka: Zora Rusinová
Svoj dlhodobý záujem o možné vzťahy a vplyvy dizajnu a reklamy na každodenný život, transformáciu osobnosti / celkovej spoločnosti v tejto práci autorka dopĺňa úvahami v línií pojmov intimita / identita. Série objektov reflektujú vybraté súvislosti medzi predajom, marketingom a seba-prezentovaním, reálnym a virtuálnym svetom, povrchom a vnútrom. Hlavný motív, problematika Self-Designu - podľa teoretika médií a filozofa Borisa Groysa - popisuje aktuálnu tendenciu seba-dizajnovania - starostlivo vytvoreného profilu na sociálnej sieti, dôkladného výberu prezentačných techník, nevyhnutného získavania pozornosti a esenciálneho vzťahu človeka s jeho okolím.
-------
Ľubica Mildeová (*1986) absolvovala v roku 2013 magisterské štúdium na VŠVU v ateliéri Produkt dizajn. V roku 2015 nastúpila na doktorandské štúdium (Katedra Dizajnu VŠVU, prof. František Burian, akad. soch.), v rámci ktorého absolvovala zahraničné stáže na Katedre Sochy / Univerzita Umení v Belehrade a v ateliéri Intermedia na FAVU VUT v Brne.