prednáška / diskusia

Značka v stre(d/t)e záujmu vol. II

Milí priatelia značiek, dizajnu a marketingu. Po roku sa opäť vraciame na miesto činu a prinášame ďalšie príbehy a inšpiratívnych rečníkov, ktorí majú k tejto téme naozaj čo povedať. A tak sa tento rok môžete opäť tešiť na podvečer plný nápadov, inšpirácie a vzájomného obohatenia sa vďaka spolupráce BrandCloud a Novej Cvernovky.

 

Táto akcia sa konala v minulosti

Kde: Nová Cvernovka na Račianskej 78. v Coworkingu Cvernovka na 5.poschodí
Kto: dizajnéri Ondřej Brádka a Martin Jenča, marketingová agentúra ECHO a ďalší
Pre koho? Pro marketérov, kreatívcov, študentov, majiteľov firiem a všetkých, ktorých širšia tématika venujúca sa značkám a ich komunikácii zaujíma
Za koľko? Za 5 € na pokrytie réžie, v cene aj malé občerstvenie. Na mieste v hotovosti 7 €.
(Vstupné nie je možné vrátiť, je však prenosné na iné meno. Vstupné vraciame jedine v prípade zrušenia podujatia organizátorom.)

A na čo sa budete môcť tešiť?
16.30-17.00 - Príchod, registrácia
17.00 - Otvorenie akcie, predstavenie programu
17.10 – 17.40 – Predstavenie marketingovej agentúry Echo
17.40 – 18.10 – Aby značka zostala jednotná, ako ju dobre riadiť a zdielať. Prípadová štúdia a BrandCloud - Veronika Baisová
18.10-18.30 - Prestávka, networking
18.30 – 19.00 - Retail dizajn. (Ne)podstatná „maličkosť“, ktorá robí značke veľké obraty. – Ondřej Brádka, Brádka design
19.00 – 19.30 - Značka nie je iba “značka". Značka je všetko. Ako komunikujeme, akým spôsobom, aké kanály využívame, aký priestor a kde máme pre zákazníkov – Martin Jenča, Štúdio Milk
19.30 – Záver

Na Volume I bolo plno - neváhajte a rezervujte si svou vstupenku tu.

Rečníci:
Ondřej Brádka

Skúsený dizajnér zameraný na retail a komerčný interiérový dizajn. Zakladateľ štúdia Brádka design, autor úspešného konceptu rebrandingu siete drogérií Teta, alebo aj práve prebiehajúceho rebrandu predajní O2 Czech Republic a tiež staničných obchodov Pont to go. Ondřej predstaví, ako sa projekty tohto typu a rozsahu riadia, na čo by ste si mali dať pozor, na čo nezabudnúť, predstaví konkrétne projekty.
Výber z portfólia.
Martin Jenča
Zakladateľ výnimočného štúdia Milk a medzinárodnej konferencie o dizajne ByDesign. Dizajnér, za ktorým stojí rad úspešných projektov, nie len na Slovensku. Martin sa rozhovorí o úskaliach značky, o tom, čo všetko značka je, ako ju uchopiť ako celok a ako nezabudnúť na drobnosti, ktoré tvoria úspešný celok.
Výber z portfólia.
Marketingová agentúra Echo: Vojto Kósa a Marek Šulik sú dvaja z troch zakladateľov agentúry Echo, ktorá pre klientov spája pútavú kreativitu so správnou distribúciou reklamy. Počas svojej prednášky vám ukážu prípadovú štúdiu kampane Skutočný darček pre organizáciu Človek v ohrození, v ktorej obyčajnú kozu Božku premenili na jednu z najúspešnejších neziskových kampaní roka 2018.