prednáška / diskusia

Láska za peniaze: Ako vybudovať značku, ktorú zákazníci ľúbia?

WeLearn: Prinášame Vám prvý zo série 6 vzdelávacích podujatí pripravených v spolupráci s Nadáciou Tesco. Podujatie je určené pre začínajúce podnikeľky a podnikateľov. Prednášku spojenú s diskusiou bude viesť Vojto Kósa z reklamnej agentúry Visibility.
Táto akcia sa konala v minulosti

Existujú lovebrandy? Kde rozum hovorí nie, srdce kričí áno! Počas podujatia sa dozviete, ako si získať srdcia vašich zákazníkov a čomu sa vyvarovať, ak ich nechcete stratiť. Tak, aby kreativita a výkon vašich kampaní fungovali spolu šťastne, až kým ich rozpočet nerozdelí.

Dĺžka podujatia: 2 hodiny

----------

Počet miest na podujatí je limitovaný, odporúčame si preto lístok zakúpiť v predpredaji.
Cena v predpredaji: 6 EUR
Cena na mieste: 8 EUR

Covid-19 opatenia:
Na podujatie prosím prídite s prekrytím nosa aj úst. Pri vstupe si prosím vydezinfikujte ruky poskytnutým dezinfekčným prípravkom.
V prípade ak bude podujatie z nariadenie Úradu pre verejné zdravotníctvo zrušené, presunieme sa do online priestoru.

Zelené opatrenia: Vstupenku prosím netlačte, bude nám stačiť vaše meno.