Apple priniesol na trh iPhone a s ním aj úplne nový ekosystém. Práve ten predstavuje príležitosť pre menšie firmy ponúknuť svoje produkty miliónom zákazníkov. Z Apple, Facebooku a Googlu sa stali globálni hráči, ktorí tvoria HDP väčšie ako celá naša krajina.
S príchodom digitálnej doby sa zmenili aj očakávania zákazníkov. Už dnes je 40 % zákazníkov "digital ready". Uprednostňujú online nákup produktov a služieb a komunikáciu cez viacero predajných a informačných kanálov. Firmy musia sústrediť svoju pozornosť nielen na uspokojovanie potrieb svojich zákazníkov, ale aj na ich predvídanie. Práve to vedie k posilňovaniu inovatívnych multifunkčných tímov, vyhľadávaniu spoluprác so startupmi či organizácii hackatonov.
Veľa o týchto témach vie Martina Králová, skúsená profesionálka z IT oblasti a telekomunikačného sektora. Počas diskusie s vami zazdieľa svoje pracovné skúsenosti z firiem ako Orange, Sygic, Deutsche Telekom či KPMG. Možno prezradí aj to, ako sa do jej kariérnej cesty priplietli espresso bary Sväg To Go. Viac sa dozviete 25. apríla o 18.00 vo WebSupporte.
Diskusiu moderuje: Mirka Uhnak, CEO Mini Tech MBA for Women.
Diskutuje: Martina Králová - Senior Business Executive