kurz / workshop

Baťa know-how: Zásady propagácie a reklamy

Základom kvalitnej propagácie je mať na mysli službu, a to službu nielen zákazníkovi, ale aj spoločnosti a verejnosti. Podrobné predstavenie služby, ako základného nástroja nielen pre podnikanie, ale aj reklamu a marketingovú prezentáciu.

 

Táto akcia sa konala v minulosti

Témou seminára je:
- Predstavenie jednotlivých marketingových nástrojov využívaných firmou Baťa.
- Zásady pre vytváranie marketingových kampaní a starostlivosť o zákazníka.
- Edukácia predajcov, ako základného sprostredkovateľa marketingu firmy Baťa.

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s:
- predajom prostredníctvom služby,
- marketingovými nástrojmi firmy Baťa do roku 1945.

Čo si účastníci odnesú:

Oboznámenie sa s rozsahom marketingovej komunikácie firmy Baťa a so spôsobom práce marketingového oddelenia. Ukážky originálnych propagačných materiálov firmy a dobových reklám.

Lektorka: Gabriela Culík-Končitíková — Nadace Tomáše Bati Zlín
Gabriela Culík-Končitíková sa dlhodobo venuje štúdiu Baťovej sústavy riadenia a jej aktuálnemu využitiu. Študuje doktorandský študijný program na Univerzite T. Baťu v Zlíne. V rámci svojej dizertačnej práce vypracováva model aplikácie personálnych zásad firmy Baťa do roku 1945 pre súčasné podnikateľské prostredie. Gabriela svoje štúdie publikuje, je autorkou niekoľkých kníh (napr. Srdcem baťovec). V súčasnej dobe pracuje tiež ako projektová manažérka pre Nadáciu Tomáša Baťu. Venuje sa zdieľaniu inšpiratívnych myšlienok Tomáša Baťu v rámci projektu Inšpirácia Baťa.

Cena za kurz: 99€, vrátane obeda
Miesto: Vienna House Easy Bratislava
Trvanie: od 9:30 do 11:45
Kapacita: 16-25 ľudí
 

Akciu a všetky informácie o nej pridal na Citylife.sk priamo organizátor topcoach.sk. Redakcia nezodpovedá za prípadné nepresnosti, chyby, a zmeny. Ak organizujete akciu, na Citylife.sk a Kidstown.sk ju môžete pridať na adrese pridaj.citylife.sk.