kurz / workshop

Baťa know-how - Exkluzívne semináre (Marketing & Obchod)

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s predajom prostredníctvom služby a s pochopením služby, ako základ úspešného predaja.

 

Táto akcia sa konala v minulosti


I: Zásady propagácie a reklamy (9:30-11:45)
Základom kvalitnej propagácie je mať na mysli službu, a to službu nielen zákazníkovi, ale aj spoločnosti a verejnosti. Podrobné predstavenie služby, ako základného nástroja nielen pre podnikanie, ale aj reklamu a marketingovú prezentáciu.

Témou seminára je:
- Predstavenie jednotlivých marketingových nástrojov využívaných firmou Baťa.
-  Zásady pre vytváranie marketingových kampaní a starostlivosť o zákazníka.
-  Edukácia predajcov, ako základného sprostredkovateľa marketingu firmy Baťa.

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s:
-  predajom prostredníctvom služby,
-  marketingovými nástrojmi firmy Baťa do roku 1945.

Čo si účastníci odnesú:

Oboznámenie sa s rozsahom marketingovej komunikácie firmy Baťa a so spôsobom práce marketingového oddelenia. Ukážky originálnych propagačných materiálov firmy a dobových reklám.

-------

II: Obchod – služba ako základ podnikateľskej vízie (12:15-14:30)
Slovo služba sa stalo základným elementom podnikateľskej filozofie a stratégie firmy Baťa. Byť užitočný - teda schopný poslúžiť druhému človeku, bolo považované za najvyšší stupeň realizácie človeka v spoločnosti. Všetka obchodná, výrobná aj medziľudská činnosť mala byť vykonávaná v zmysle služby a v súlade s vnímaním služby vo firme Baťa.

Témou seminára je:
- Predstaviť vnímanie služby v rámci Baťovej sústavy riadenia.
- Predstaviť filozofiu služby, ako základ úspešného predaja.
- Edukácia predajcov, a to cez tzv. „Škola pro prodavače“, kde budú predstavené jednotlivé kurzy, spôsoby výučby a možnosti využitia získaných poznatkov v súčasnosti.

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s:
- vnímaním služby v rámci Baťovej sústavy riadenia,
- pochopením služby, ako základ úspešného predaja,
- Baťovským obchodným desatorom.

Čo si účastníci odnesú:
Základné poznatky o tom, že služba zaručuje nielen vyšší predaj a spokojného zákazníka, ale aj vyššie mzdy, spokojného zamestnanca a spokojný osobný život. Ďalej to budú informácie, ako využívať Baťovské obchodné desatoro v súčasnosti, ako sa starať o zákazníka, ako si s ním vytvárať vzťah, a prečo je základom neustály sebarozvoj.

-------

Lektorka: Gabriela Culík-Končitíková — Nadace Tomáše Bati Zlín
Gabriela Culík-Končitíková sa dlhodobo venuje štúdiu Baťovej sústavy riadenia a jej aktuálnemu využitiu. Študuje doktorandský študijný program na Univerzite T. Baťu v Zlíne. V rámci svojej dizertačnej práce vypracováva model aplikácie personálnych zásad firmy Baťa do roku 1945 pre súčasné podnikateľské prostredie. Gabriela svoje štúdie publikuje, je autorkou niekoľkých kníh (napr. Srdcem baťovec). V súčasnej dobe pracuje tiež ako projektová manažérka pre Nadáciu Tomáša Baťu. Venuje sa zdieľaniu inšpiratívnych myšlienok Tomáša Baťu v rámci projektu Inšpirácia Baťa.

Cena za oba kurzy: 179€, vrátane obeda
Miesto: Vienna House Easy Bratislava
Trvanie: od 9:30 do 14:30
Kapacita: 16-25 ľudí
 

Akciu a všetky informácie o nej pridal na Citylife.sk priamo organizátor topcoach.sk. Redakcia nezodpovedá za prípadné nepresnosti, chyby, a zmeny. Ak organizujete akciu, na Citylife.sk a Kidstown.sk ju môžete pridať na adrese pridaj.citylife.sk.